Saturday 1 October 2011

Apa Nak Buat??

Hai  selamat  pagi  semua?Harap  u all semua  sihat  selalu. Boleh  tak kalau  saya  berangan  nak  jadi  orang  kaya? heheheh....ala  bukan  apa  pun, saja  tanya soalan  yang  tak spatutnya  saya  tanya..
Apapun  sebagai  manusia, jika  kita  ingin  berjaja  kita  haruslah  rajin  berusaha, jangan  malas. Kalau  kita  dok  berangan  aja bila masa  nak  hidup  senang. Betul  tak?? Orang  tua  berkata  usaha  tangga  kejayaan.

Saya  masih  ingat  kata-kata  majikan  saya... katanya  kalau  nak  hidup  senang, jangan  suka  memilih  kerja  dan jangan selalu  guna alasan  penat  bekerja. Katanya  kerja  selalgi  boleh  kerja...bila  dah  di usia  emas  barulah  kita  boleh  berehat. Urm...betul  juga  katanya...selagi  kita  boleh  buat  sesuatu  yang  mendatangkan  duit  apasalahnya  kita  cuba. Yang  paling  penting  kerja  itu  halal  untuk  kita  yang  beragama  islam ni. HEHEHE....sO  untuk  orang  macam  saya  ni  apa  kes???? Apa  nak  buat.. Urm... saya  tahu  menulis lah hahahah...okey  lah guys...see u  soon. Bye  sayang  u  all semua.

No comments:

Post a Comment